Dag 0 - BM-verkiezing

Doe hier mee met het testspel!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Mark »

Lola schreef:
05 jul 2019, 17:26
Omdat jij mensen professioneel voor de gek hebt zitten houden, Mark,

wacht ik Professioneel.

dat heb ik nog nooit gehoord in Weerwolven :)
ik ga gewoon een rang omhoog bedankt iedereen.

maar dat heeft dan nog steeds niets te maken met Burgemeester zijn. dan kunnen jullie me daarom natuurlijk wel vertrouwen want hoe groot is de kans dat ik nu weer wolf ben.
nou niet groot.

en als hugo dat had gedaan zou ik heb wat aan doen XD na het spel :P......

maar dan nog steeds daarom heb ik ook grote kans dat ik nu juist door wolven er heel snel uit word gehaald.
dus is verstandig mij als burgemeester te kiezen :).
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Edy »

Lola, een ervaren burgemeester zorgt er juist voor dat mensen hun stem goed laten horen! Ik begrijp niet dat je daaraan twijfelt?🙄🙄 Ervaren betekent niet dat je de stem beïnvloed, maar dat je mensen aanspoort zelf goed na te denken en hun juiste keuze te maken. Maar ja, daar moet je een beetje ervaren voor zijn om dat te kunnen hè?😜😜😜😜

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Lola »

Laten we er alsjeblieft geen kansberekening bij halen, dat is zo zinloos en ergerlijk. Iedereen in dit spel heeft evenveel kans om wolf te zijn. Klaar.
Mark schreef:
05 jul 2019, 18:07
maar dat heeft dan nog steeds niets te maken met Burgemeester zijn.
Dan heb je mijn post niet goed gelezen of begrepen. Als je iemand niet kunt inschatten, wil je vaak niet dat diegene meer macht heeft dan jij. Ongeacht de rol!
Mark schreef:
05 jul 2019, 18:07
maar dan nog steeds daarom heb ik ook grote kans dat ik nu juist door wolven er heel snel uit word gehaald.
dus is verstandig mij als burgemeester te kiezen :).
Ik begrijp totaal niet hoe dit samen zou moeten hangen. Waarom zou je een burgemeester willen die er meteen uit ligt? (Al aannemende dat jij er inderdaad snel uitgaat, wat eigenlijk nergens op gebaseerd is.)
Edy schreef:
05 jul 2019, 18:31
Lola, een ervaren burgemeester zorgt er juist voor dat mensen hun stem goed laten horen! Ik begrijp niet dat je daaraan twijfelt?🙄🙄 Ervaren betekent niet dat je de stem beïnvloed, maar dat je mensen aanspoort zelf goed na te denken en hun juiste keuze te maken. Maar ja, daar moet je een beetje ervaren voor zijn om dat te kunnen hè?😜😜😜😜
Waar heeft iemand het woord 'ervaren' genoemd? Waar ik wat op aan te merken had is dat jij een burgemeester met overwicht wil, dus een burgemeester die mensen makkelijk kan beïnvloeden. Dat heeft niets met ervaring te maken. En ervaren betekent ook helemaal niet per se dat je mensen aanspoort zelf na te denken. De aanpak verschilt per persoon, of die nou ervaring heeft of niet. Als jij van plan bent mensen aan te sporen zelf na te denken, moet je dát zeggen, niet dat je een burgemeester met overwicht zult zijn.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Edy »

Ook een beetje vreemd die laatste zin van Mark. Kies mij maar als BM dan ga ik er lekker snel uit🤨🤨🤨🤨

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Mark »

ik zeg niet van kies mij want dan ga ik er lekker snel uit,

natuurlijk wil ik er lang in blijven.
maar dat ligt aan de WW en wat er voor de rest gebeurd.

ik zeg gewoon dat ik graag burgemeester wil worden of het nou lang of kort is (liever lang)

@lola
tuurlijk heeft iedereen net zo veel kans, als je je daaraan ergert sorry, zo bedoelde ik het niet.

ik bedoel meer als grapje van hoe groot is de kans dat ik zo vaak achter elkaar wolf wordt en dat zegt niets over mij in dit spel maar vind altijd gewoon leuk om dat te berekenen XD wat toch niets uitmaakt.

maar op dit moment willen alleen edy, lola en ik zelf burgemeester worden. de meeste heb ik nog niet eens gehoord maar dan nog.
gaat op dit moment mijn eigen stem dan naar Lola.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Edy »

We hebben blijkbaar een verschillende interpretatie van overwicht Lola. Maar dat terzijde. Het was ook meer een inleiding tot mijn (misschien een beetje flauwe) grap. Een beetje humor kan nooit kwaad.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Floris1987 »

Nou goede avond,

De heerlijkste discussie van het spel die natuurlijk nergens op gebaseerd is :D
Ik zelf hoef deze keer die ketting niet om mijn nek, ik hou het bij mijn gat op mijn hoofd ( bij deze bedankt Mark).

Verder zie ik een aantal mensen weer heerlijk aanwezig blaten en andere weer heerlijk achteroverleunend kijken hoe de rest probeert zonder enige info ( op de wolven na ) dit uit te buiten.
Na vele jaren ervaring ga ik voor mij zelf eens kijken of in de loop van het spel uit deze begin brei nuttige info kan halen.

Voor nu. Ik stem zeker niet op Mark, intuïtie en een paar vorige spellen waar hij ons weer volledig om de tuin heeft geleid. Niet dat het betekend dat hij wolf is maar wel dat wij dit niet snel door hebben en daarom het niet slim is op hem te stemmen.

Ik vind Edy woordje wel leuk maar Lola reactie op Mark vind ik scherp en laat zien dat ze zich erg in verdiept.
Op dit moment ga ik denk ik op Lola stemmen maar ik ga mijn stem pas morgen brengen

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Mark »

@edy

das waar grapjes moeten kunnen ben het met je eens.. moet wel leuk blijven XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Edy »

Ik zie niet zo waar Lola nu zo scherp op is richting Mark eigenlijk. Ze haalt een beetje uit naar iedereen (Mark en ik in dit geval), maar een aanval is vaak de beste verdediging. Een beetje stemming makerij is het meer.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 0 - BM-verkiezing

Bericht door Nick »

Hallo allemaal,

Wat is dit lang geleden zeg... Komen een hoop herinneringen boven ;-)

Ik ga mij niet kandidaat stellen voor de positie van burgemeester, omdat ik voornamelijk doordeweeks overdag online ben en de meeste actie toch in de avond plaatsvindt...

Edy (je wordt geautocorrigeerd naar Eddy) heeft nu al meer gezegd dan tijdens alle levend weerwolven spellen in Frankrijk bij elkaar en daar krijg ik eigenlijk wel een warm gevoel van. Omdat je eerste ingeving vaak goed is ga ik meteen op Edy stemmen.

@ Marieke

Waarom heb je niet aangeven of je je voor de BM positie kandidaat wil stellen?

Gesloten

Terug naar “Testspel”