Maledetto Natale!

Mangia l'abitante del villaggio, nomnomnom!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

hmm, ja.. Maar Bert vind ik dan wel weer een actieve speler waar je het een en ander tegenaan kan gooien.
Plus ik heb het vermoeden dat hij crimineel is, waardoor je weer geoorloofd op hem kan jagen :P.

Ahja, als je je er bangig voor bent, dan vind ik het prima. En uit liefde iemand opeten vind ik ook prachtig mooi.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Nick »

Dus wie is hier de paria? 😉 Het kan ook toeval zijn dat Lola de meeste stemmen heeft gekregen, maar dat denk ik eigenlijk niet. Wel balen zo vroeg al!

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Nick »

Ik vind deze opmerking van Thijs heel apart: Persoonlijk zou ik mij liever onthouden van een stem

Kan iemand daardoor bedenken welke rol hij heeft? Want ik ken Thijs niet als iemand die zo soft is.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Nick schreef:
12 dec 2020, 19:21
Dus wie is hier de paria? 😉 Het kan ook toeval zijn dat Lola de meeste stemmen heeft gekregen, maar dat denk ik eigenlijk niet. Wel balen zo vroeg al!
Mogen we volgens de kerstman niet zeggen ;). Maar ik denk eerlijk gezegd dat het echt domme pech is. Als iedereen tot dusver eerlijk is geweest over zijn/haar stem, dan zouden Lola en Renate op het schavot moeten staan.

Wat betreft Thijs.. Ik denk, als hij liever niet stemt, dat het misschien een rol is die invloed heeft op stemmen? Misschien de koopman.. Maar tegelijkertijd, denk ik ook weer niet dat hij aan het hinten is naar z'n rol en misschien gewoon oprecht liever op iemand anders had gestemd.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Let's go jongerenteam! :lol:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Lola »

Een dingetje wel: als de ziener mij afgelopen nacht nog niet bekeken heeft (zou al een van de stemmen op mij kunnen verklaren), acht ik de kans zeer groot dat als ik de stemming overleef, die mij komende nacht gaat checken. Dus ik vrees dat we hoe dan ook een enigszins problematische situatie hebben. :chinrub:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Nah, voorlopig nog geen issue denk ik, Lola... Ik ga in de nacht wel veel speculeren over waarom mensen zo geheimzinnig over hun stem doen. Want als burger is dat eigenlijk totaal niet wenselijk xD ALs de ziener je wel heeft gezien en hij/zij probeert er lowkey over te praten... Dan is dat ergens alleen in het voordeel van ons ;)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ik heb het idee dat Belle weleens weer een alwetende persoon is. Die spreekt over meer vertrouwen en lichtheid van Ida tov Lola

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Maaike »

Er zijn toch ook rollen met een donker aura die niet per se al relevant zijn om eruit te werken voor de burgers in dit stadium, zoals julia (uit mijn hoofd dan he, heb eigenlijk nog steeds niet alle rollen opnieuw doorgelezen :ninja: ) Dus als de ziener een donker aura ziet, is dat geen overweldigend bewijs dat jij topprioriteit bent
En de ziener is natuurlijk altijd een probleem - maar wel maar 1 stem van de fucking 17 of zo(at that point). Wij hebben met Nynke erbij 5 stemmen. Als we een beetje slim spelen kunnen we het nog best een dag redden met een compleet team (in de hoop dat nu idd Ida eruit ligt)

Also - sorry voor mijn afwezigheid, druk weekend en shit, ik ga zo ook wel een poging doen iets substantieels te typen weer in het speltopic, maar dat komt dan wss pas als het al nacht is
En er is dus kans dat ik volgende week al ga verhuizen (ik heb woensdag een bezichtiging maar daarna gaat het misschien heel snel) dus tegen die tijd wordt het ook even kijken hoeveel ik bij kan dragen. Maar voel je dus vrij om mij hier iets in te fluisteren dat ik misschien uit mezelf gemist heb of zo :angel:

(Uitleg voor Nick, en alle spookjes aan het eind van het spel, over waarom ik zo halsoverkop opeens ga verhuizen: Ik woon nu in een megagroot fancy appartement, dat helaas wel in België staat, samen met 2 Indiase meiden, 1 van hun vaders regelt de huur etc., maar afvalrekeningen zijn nooit betaald waardoor ik nu tussen een berg vuilniszakken leef, er was vorige week een brief dat na de 16e de stroom afgesloten wordt als bepaalde dingen niet geregeld zijn, ze slapen in de woonkamer in plaats van in hun eigen kamer want blijkbaar hebben ze geen bed dus slapen ze op mijn banken, ze vinden binnenhuis wiet roken en illegale corona party's leuk, poetsen en opruimen vinden ze niet leuk, en 1x heeft er eentje om 4 uur 's nachts ruzie gekregen met haar ex (het ging uit omdat hij is uitgehuwelijkt aan een ander chickie), en de wc-deurklink heeft die ruzie niet overleefd)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Maledetto Natale!

Bericht door Kayan »

Ja, de ziener kan de volgende mensen zien met een donkere aura (naast ons):
Huurmoordenaar (donker, crimineel)
Omgekochte bewaker (donker, crimineel èn weet wie de andere bewakers (burger/licht) zijn)
Rosamunde (donker, burger, alle stemmen op haar worden gehalveerd en naar beneden afgerond)
Zondaar (donker, burger, Priester weet wie de zondaar is).

Plaats reactie

Terug naar “Tana dei lupi”