De Wolvenkamer

In de nachten komen de wolven stiekem bij elkaar in een aparte kamer in de herberg. Ook overdag kunnen ze fluisterend met elkaar overleggen. Hier is het waar dat gebeurt.
Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

ojee wat houdt dat in?
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Wouter »

Jorn schreef:
18 jun 2020, 12:30
ojee wat houdt dat in?
Wouter schreef:
18 jun 2020, 09:14
de komende nacht kunnen jullie geen slachtoffer kiezen
;-)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

Oke, lieve medewolfjes, we moeten echt ff aan de bak...

Hoe gaan we de komende executies door komen en welke standpunten zijn handig om in te nemen? Voor nu worden we (nog) niet extreem aangekeken, maar opletten is het zeker!

Het heeft voor mij geen zin nu vol op Edy te gaan, van haar heb ik immers het hele spel al aangegeven haar min of meer te vertrouwen. Ik denk dat ik gewoon door zal borduren op Wessel en Nemo, maar het liefste pak ik daar nog een derde bij...
Met een beetje geluk kan ik Bert op datzelfde pad houden (of in ieder geval niet echt laten veranderen van verdachten), hij zit 'ook' op Wessel, Nemo en nu ook op Janneke, ik heb het idee dat zijn mening bij veel mensen zou kunnen aanslaan, dusss... :angel:

Wat denken we ondertussen over het mogelijke zienerschap van Edy?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Ja, ik mik nu dus heel erg op Bas, Bert en Sander. Maar vrijwel iedereen ligt onder vuur.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Ja het vuur versrpreid zich flink, ze kijken in ieder geval nog amper naar ons wolven. Al moet ik nog even gaan zitten en een goede reactie typen op kayan's vragen etc.

maar ik ben wat druk geweest en wil sowieso een laag profiel houden. Maar ik denk dat het slim is om niet ons teveel over elkaar uit te laten? zowel positief als negatief, natuurlijk op de momenten die daar om vragen wel doen maar hoe meer ze elkaar gek maken hoe beter voor ons.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Renate »

Ik twijfel toch aan Edy als ziener, zojuist postte ze dit:
Jorn kan ik serieus geen hoogte van krijgen. Maar, vrij in het begin van het spel heb ik iets gelezen waardoor ik hem voorlopig nog niet als slecht zie.

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

hmm ja inderdaad.

Verder vind ik Kayan ook erg scherp. Ik ga eens reageren sorry voor mijn afwezigheid ik was nogal drukkig en niet nuchterig.
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

oke misschien moet ik gewoon niet meer weerwolven na 11 uur savonds :disco:
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: De Wolvenkamer

Bericht door NynkeB »

ahahahaah, goed voornemen Jorn! Hoewel ik het, wanneer je een burger bent, wel kan aanraden; komen dan toch een hoop andere inzichten naar boven ;-)

Ik hoop niet vandaag op je te moeten stemmen, maar ik kan je acties niet niet benoemen, dat zou teveel opvallen 8-|

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: De Wolvenkamer

Bericht door Jorn »

Nee idd gewoon lekker laten voor wat het is, ik kom strakjes nog wel met een coherente post. dronken of stoned heb je wel leuke ideeen maar je verwoord nonsense en je praat jezelf geregeld tegen blijkt zo maar :') godver
~Hertog Jorn~

Plaats reactie

Terug naar “De wolvenkamer”