La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Loop mee naar Santiago voor geestelijke rust en fysieke inspanning
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Sander »

Vraag van Matthijs op dag 1:
Oh en @Wouter: betekent dit dat er géén alternatieve versies van rollen gelden? Of ben ik gewoon iets te vroeg van de partij
Antwoord van Wouter:
Inderdaad geen alternatieven. En ik ben as we speak bezig de rollen rond te sturen
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Sander »

Jorn schreef:
25 jun 2020, 13:10
Oei ik wilde al juichen, geen slachtoffer.. maar dan plots Wessel die ter aarde stort, maar in ieder geval is er niemand dus opgepeuzeld! Maar ik ga even kijken bij de rollen wat de doppelganger precies inhoudt (want het is mij niet duidelijk waarom hij ter aarde is gestort als ik heel eerlijk ben).

Maar we hebben in ieder geval weer een mooie 2daagse wandeling tot het volgende punt, laten we hopen daar met zijn allen heel aan te komen.

Zie topic vorige dag. De opmerking van Wessel en de reactie van Kayan zullen het duidelijker moeten maken.
Sorry Jorn, daar kan ik verder niets over zeggen....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Mariska »

Het is inderdaad verstandig om dat onderwerp te vermijden.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Jorn
Lycantroop
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:36

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Jorn »

Oke dus Wessel had een rol van iemand overgenomen, maar is door een andere kracht om het leven gebracht? (sorry veel van deze rollen zijn nieuw voor mij dus het is even schakelen). Het geplaatste plaatje, is dat mogelijk dat het iets met vrijmetselaars te maken heeft?

Maar ik begin dus wel te vermoeden dat er nog een ander kamp bestaat buiten de burgers en wolven, ook omdat er gewoon hier en daar onder een hoedje gespeeld lijkt te worden.

Tevens als ik het goed begrijp is er dus door de wolven geen slachtoffer gemaakt; welke opties zijn hier? lijfwacht en bink en heks of mis ik er een aantal/begrijp ik rollen verkeerd.
Sander schreef:
25 jun 2020, 09:03
Yes, geen slachtoffer!
Edy, ik heb een vermoeden dat er vannacht aan jouw been geknabbeld is....heb je iets gevoeld?
Maar ik denk dat hier eigenlijk al wel verteld wordt wat de situatie is, of is dit juist om ons op een verkeerd been te brengen? Ik kan ook nu even posten, nou Kayan fijn dat je er toch nog bent ;-) ;-) ;-)
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken; Sander. Want mocht je de waarheid spreken ben je dan niet gewoon teveel informatie op tafel aan het gooien, of moest dat bericht elders geplaatst worden..?
~Hertog Jorn~

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Sander »

Mariska schreef:
25 jun 2020, 13:19
Het is inderdaad verstandig om dat onderwerp te vermijden.
Welk onderwerp? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Sander »

Jorn schreef:
25 jun 2020, 13:28
Oke dus Wessel had een rol van iemand overgenomen, maar is door een andere kracht om het leven gebracht? (sorry veel van deze rollen zijn nieuw voor mij dus het is even schakelen). Het geplaatste plaatje, is dat mogelijk dat het iets met vrijmetselaars te maken heeft?

Maar ik begin dus wel te vermoeden dat er nog een ander kamp bestaat buiten de burgers en wolven, ook omdat er gewoon hier en daar onder een hoedje gespeeld lijkt te worden.

Tevens als ik het goed begrijp is er dus door de wolven geen slachtoffer gemaakt; welke opties zijn hier? lijfwacht en bink en heks of mis ik er een aantal/begrijp ik rollen verkeerd.
Sander schreef:
25 jun 2020, 09:03
Yes, geen slachtoffer!
Edy, ik heb een vermoeden dat er vannacht aan jouw been geknabbeld is....heb je iets gevoeld?
Maar ik denk dat hier eigenlijk al wel verteld wordt wat de situatie is, of is dit juist om ons op een verkeerd been te brengen? Ik kan ook nu even posten, nou Kayan fijn dat je er toch nog bent ;-) ;-) ;-)
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken; Sander. Want mocht je de waarheid spreken ben je dan niet gewoon teveel informatie op tafel aan het gooien, of moest dat bericht elders geplaatst worden..?
Rip Jorn....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Mariska »

Sander schreef:
25 jun 2020, 13:34
Mariska schreef:
25 jun 2020, 13:19
Het is inderdaad verstandig om dat onderwerp te vermijden.
Welk onderwerp? :mrgreen:


:mrgreen:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Edy »

Ik denk dat jorn zichzelf net om zeep geholpen heeft?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Wouter »

Het oog verscheen een tweede keer:

Afbeelding
en weer klonk een stem: "Was ik niet duidelijk?"

Jorn stortte ter aarde neer, op precies dezelfde manier als Wessel. Maar toen gebeurde er nog iets, het lichaam transformeerde, in een vreselijk tempo groeiden haren op de handen en rug van het lijk, en Jorn's mond vervormde tot een bek vol scherpe tanden.

Jorn was een weerwolf:

Afbeelding
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: La Réole - Sault de Navailles - Heuvels!

Bericht door Sander »

:banana: :banana: :banana:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 9 - voettocht naar Santiago”