Dag 3 - Een Heldere Dag

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Ineke »

Ik stem op Bert

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Maaike »

Even tussen het bijlezen door heb ik een dringende vraag aan Mark, sorry als dit dubbel is:
@Mark, ziet de ziener goed/slecht of echt een rol??? Ik ging er tot nu toe namelijk vanuit dat de ziener goed/slecht zou zien, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat in mijn hoofd heb gehaald...

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Mark »

@maaike

Hoi Maaike,
De ziener ziet bij mij altijd goed of slecht.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Emmiee »

Mijn post is wat kort, want ik had een prachtige post en doen stak mijn safari een middelvinger naar me.

Ik ga op Wouter stemmen. Redenen heb ik allemaal al eerder benoemd. Met het argument dat ik voor Bas heb dat hij verdacht is (afwezigheid en gevoel) wordt ik een meestemmer en dat doen we lekker niet :peace:

Bert heeft iets te hoog in mijn vertrouw lijstje gestaan om hem nu verdacht te vinden. Ik zie dat nog even aan.

Willemijn heb ik inderdaad over gezegd dat ze zoekende was, maar tot de dag van vandaag blijft ze nog hangen in de neutrale zone bij mij.

Ik ga nog even terug in de chat en kijken voor een ‘unpopular opinion’ om jullie een beetje te helpen in mij vertrouwen (of verdenken, maar vertrouwen liever) omdat mensen eigenlijk niet zo goed uit mijn posts kunnen lezen wat ik ben. Ik heb meningen die een beetje ‘safe’ zijn, dat geef ik toe.

Mijn ogen worden roestig van al dat overnieuw typen. Ik ga maar gewoon stemmen en kijken wat er in het komende uur gebeurt.

Blijf gezond en was je handen!!
Ik ga nog op zoek naar kokosnoten :-p
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Emmiee »

Ik stem op Wouter
Laatst gewijzigd door Emmiee op 01 mei 2020, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Renate »

Heel moeilijk dit, maar ik ga dan toch maar op mijn buikgevoel af.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Renate »

ik stem op Willemijn

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Renate »

Emma, je moet je stem vet uitbrengen he!

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Willemijn »

Ineke schreef:
01 mei 2020, 19:41
Ik vind het de eigen verantwoordelijkheid van iedere speler om je laten vervangen als het niet lukt om actief mee te doen,
Ik mag aannemen dat dit niet van toepassing op mij is? Ik mag het spel dan niet goed snappen, ik geloof dat ik op mijn eigen onhandige manier actief genoeg heb meegedaan, én daarbij zelfs nog de oorspronkelijke rol van Mariska heb overgenomen. Er zijn andere spelers die heel wat meer op de achtergrond hebben gespeeld en die buiten schot worden gehouden. Rara hoe zou dat komen?

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 3 - Een Heldere Dag

Bericht door Emmiee »

Haha klopt!! Snel aangepast ;-)
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”