Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot!
Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Maaike »

Fijn dat je het snapt Willemijn :party:

Overigens heb ik nog even nagedacht en denk ik toch ook wel een idee te hebben wat Renate bedoelde.. Even afwachten natuurlijk of ik het juist interpreteer :geek:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Ida »

Willemijn: ik heb de karakter rollen ook moeten opzoeken! gelukkig had Hugo al een paar keer een link gemaakt... Het staat wel ergens, maar een link is handig.
Trouwens is op nacht 1 een spelerslijst en een link naar de rollen (ingeval van bijzondere rollen) wel heel handig heb je alles bij elkaar.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Mark »

Ida schreef:
28 apr 2020, 18:56
Willemijn: ik heb de karakter rollen ook moeten opzoeken! gelukkig had Hugo al een paar keer een link gemaakt... Het staat wel ergens, maar een link is handig.
Trouwens is op nacht 1 een spelerslijst en een link naar de rollen (ingeval van bijzondere rollen) wel heel handig heb je alles bij elkaar.
@ida

Speciaal voor jouw
Staat nu bij Nacht 1 de spelerslijst en een link naar de rollen ;)
:banana: :banana: :banana:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Wouter »

Hi, ik zie dat ik kritiek krijg omdat ik niet zoekend zou zijn, bijvoorbeeld van Emma. Het klopt dat ik weinig post, vandaag heb ik geen tijd gehad tussen de videovergaderingen door. Bovendien ben ik niet zo van de lange posts. Nooit geweest, ik zeg alleen maar wat me opvalt en denk, en maak geen lijstjes. Dus over spelers waar ik niks van weet (Belle bv) zeg ik meestal niets. Ondertussen begrijp ik Ida :party: :party: en snap ik ook dat mijn eerdere verdenking van Sander onterecht is. Ik ben dus echt zoekende 😉.

Dat begrip leidt wel tot de constatering dat Matthijs nu erg verdacht is. Ik zou bijna op hem gaan stemmen, en misschien doe ik dat ook wel. Maar in deze verdere braindump: Hugo is volgens mij goed, gebaseerd op de Titus-theorie. Spelers boven hem zijn geëlimineerd, en als hij wolf was zou er zeer waarschijnlijk gegromd zijn. Dat is geen zekerheid maar wel een grote kans. Hij kan zelf ook Titus zijn, net als Renate. Daarom stem ik ook niet op haar, hoewel ik van haar niet zeker ben (ik moet de verhalen over hints op haar nog even goed bestuderen).

Bij Ineke nog steeds grote twijfels, zie mijn post van gisteren.

Maar ik denk toch Matthijs. De tekenen zijn te overweldigend
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Wouter »

Ik stem op Matthijs
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Matthijs »

Ik stem op Emma

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Renate »

Emma: denkt dat zij origineel was door mij defensief te noemen, maar Bert was je al voor met "bijtend en defensief". Sorry!
Hugo: ben geneigd hem te vertrouwen. Ik vind echt dat hij anders speelt wanneer hij wolf is. Bovendien zou hij als wolf niet zijn buren er steeds uitgebeten hebben.
Inge: hoewel zij mij verdenkt, verdenk ik haar evenmin. Dit lijkt me de burger Inge.
Sander doet rare uitspraken, maar ik heb geen negatieve vibes bij hem.
Ook bij Maaike heb ik nog niet echt een slecht gevoel. Datzelfde geldt voor Ida.
Hoe ik over Ineke denk: dat weten jullie al. Al moet ik eerlijk zeggen dat alle argumenten (Ineke praat altijd in de nacht, Ineke speelt altijd zo) me wel meer aan het twijfelen hebben gebracht.
Willemijn is wel heel erg op mij gebeten. Nou kun je enerzijds zeggen: dat is ze altijd. En ze moet toch zo zoetjesaan weten dat als zij burger is en zo fel op mij zit, ik altijd ook gewoon een burger blijk te zijn. Dus je zou verwachten dat ze zich inmiddels wat bescheidener opstelt. Maar nee hoor: als Willemijn was ze al niet positief maar als Willemijn2 is ze overdreven aanvallend. En dát vind ik dan weer gek.
Bert - die zichzelf lekker bezig houdt met het ontwikkelen van een vergezochte theorie en die dan zelf aanmerkt als "heel interessant" - die Bert dus, is van mening dat als Mariska een wolf was geweest, ze zich niet had hoeven laten vervangen omdat je als wolf niet zo goed hoeft te lezen en voor die rol dus niet zoveel tijd kwijt bent. Nou Bert, in het vorige potje hebben maar liefst TWEE wolven zich laten vervangen. Dus die vlieger gaat niet op.

Matthijs is met een enorme hoeveelheid woorden een rookgordijn aan het creëren. Ik heb ook andere redenen om op Matthijs te stemmen, en die lijken me nogal duidelijk. Als Matthijs er inderdaad aangaat, leg ik dat graag daarna nog even - hopelijk ten overvloede - uit.
En als gezegd: houd mij svp nog even in leven. Echt beter.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Matthijs »

Stemmen heeft toch niet zo veel nut meer op dit moment, dus ik ga vast bij die palmboom staan, wachtende tot de kokosnoot van Damocles neerdaalt :| Michelle & Edy, tot zo denk ik!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Matthijs »

En mijn hoeveelheden woorden zijn toch zeker onveranderd gebleven, als niet verminderd sinds vorige spellen en posts. Dus jammer dat jij je dan toch nog ergert aan de lengte, Renate ;-)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - Het eiland leven is een feit

Bericht door Renate »

Bas: niks mis met je mensenkennis.
Matthijs: ik heb niet gezegd dat ik me erger aan de hoeveelheid woorden, maar wel dat ik denk dat je er een rookgordijn mee creëert.

Gesloten

Terug naar “Spel 7 - Op een onbewoond eiland”