Nacht 4 - Bloedbad

First contact
Gesloten
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Lola »

"You learn by accident. I am the genetic inheritor of a thousand species."
--Mass Effect: Andromeda (2017)

Het is de meesten wel duidelijk: Wouter moet wel alien zijn. Niet iedereen is het echter eens met deze keuze. Vooral Hugo biedt uitzonderlijk veel weerstand. Hij loopt jammerend mee terwijl Wouter naar de luchtsluis gedragen wordt. Vlak voor de sluisdeur sluit, gebeurt er plots van alles tegelijk. Wouter haalt nog uit naar Ineke en lijkt iets in haar mond te duwen. Hugo glipt nog net de luchtsluis binnen en grijpt Wouter vast. Hand in hand vliegen ze de ruimte in. Ondertussen is Ineke ineen gezakt op de grond. Een dun straaltje bloed loopt over haar kin - of is het wel bloed? De kleur verandert van rood naar groen naar paars. Langzaam begint Ineke terug te transformeren naar haar ware vorm, een verschrikkelijk, angstaanjagend, harig wezen. Voordat de transformatie zich kan voltrekken wordt ook 'Ineke' door de luchtsluis geduwd. Ondanks hun verkeerde keuze zijn de astronauten opgelucht; ze zijn in ieder geval ook eindelijk een alien kwijt.

---------------------------------

Wouter is gelyncht. Hij was de Jager.
Afbeelding

Hugo bezwijkt aan liefdesverdriet. Hij was Cupido.
Afbeelding

De jager vermoordt met zijn laatste kracht Ineke. Zij was Alien.
Afbeelding


De deadline voor de aliens is woensdag 23:00. De andere nachtrollen hebben tot donderdag 15:00 voor hun actie.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Mark »

WOW.....

okee deze had ik helemaal niet verwacht.
sorry wouter maar goed gedaan van jouw dat je ineke neer haalt.


morgen ga ik even terug kijken hoe en wat wat dit veranderd dingen.
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Ida »

Toe maar, 2 burgers, maar ook een wolf!
RIP allemaal

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Edy »

Rip allemaal. Goed dat er dan eindelijk een wolf uit is, ook al was dat niet door de lynch :oops:
Dat Wouter en Hugo een stel waren kreeg ik (nadat de deadline gesloten was) wel in de gaten. Niet zo moeilijk als Hugo zucht, Edy dan maar. M.a.w. ik kan niet op Wouter stemmen ook al zou ik willen. Maar ja, ik kon er niet zoveel mee, dus ik heb het niet meer genoemd. En ik weet ook niet of ik nu van stem was gewisseld. Ik vertrouwde Hugo nog wel, maar Wouter toch niet. En dan is het stelletje gevaarlijk (hoewel nog niet in dit stadium).
Ineke begon ik wel als wolven kandidaat te zien, dus daar zat ik dan wel goed. Eindelijk!!

Michelle
Wolvenjong
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mar 2020, 17:32

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Michelle »

Wutt? Drie tegelijk dood! Omg.
RIP alle drie..

Wel heel fijn dat er eindelijk 1 alien eruit is. Helaas moesten er daarvoor eerst heel veel burgers eruit. Ook al heb ik op alle burgers gestemd. Dat zal mij best verdacht maken, maar ik ben echt heel zoekende wie een alien is. Maar de hints of wat mensen zeggen brengt me steeds op het verkeerde spoor.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Djamila »

Jeetje, meen je dit?

Rip Wouter, Hugo, Ineke... Goed jagersschot, dat wel!
Eindelijk een alien eruit inderdaad...... Had ik niet verwacht van Ineke

Zat ik er toch helemaal naast, Wouter! :(

Vind Edy nog steeds behoorlijk verdacht... Ook even een goed voetje halen met dat ze met Ineke dan wel goed zat :?

Ik heb geen idee meer eerlijk gezegd, vertrouw m'n intuïtie nu totaal niet.

Willemijn
Pacifist
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mar 2020, 19:27

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Willemijn »

RIP Wouter, Hugo en Ineke

Wat een slachtveld zeg. Wel fijn dat het nu eindelijk gelukt is om tenminste één aliën te pakken te krijgen.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Bas »

RIP Wouter en Hugo
Verklaard wel waarom ze zoveel dezelfde verdachten hadden en 'samen' stemde.

RIP Ineke
Ineke als alien vind ik niet eens zo heel vreemd gezien haar posts aan het einde van gisteren. Ik ga morgen kijken of ik verbanden kan leggen met Ineke.

Op dit moment is Edy nog steeds mijn hoofdverdachte het goed zijn van Wouter veranderd daar niet heel veel aan.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 4 - Bloedbad

Bericht door Mark »

Okee, laten we opnieuw beginnen.

1. Mark
2. Djamila
3. Wouter = Jager
4. Bas = Burger
5. Hugo = Cupido
6. Ida = Burger

7. Edy
8. Jorn = Lijfwacht
9. Michelle
10. Willemijn
11. Renate = Ziener
12. Ineke = Alien/Wolf

13. Marieke/Ida 2.0
14. Dani/Bas 2.0
15. Elrike = Burger

levende mensen
Mark
Djamila
Edy
Michelle
Willemijn
Ida 2.0
bas 2.0

Ik snap helemaal niets meer van dit spel. Okee Wouter was dus goed, hugo ook nu is dat ook makkelijk te zeggen maar okee.
wat is het stem gedrag geweest van iedereen afgelopen dag.

Wouter: Djamilla, Mark, Edy, ineke, Ida, Michelle
Edy: Bas, Wouter, Hugo, Willemijn


Goed: Willemijn
Neutraal: Bas, Ida, Djamila
Negatief: Edy, Michelle

Willemijn:
Ga er nog steeds van uit dat zij goed is door dat Renate zei op dag 1.

Bas:
Vind hem top bezig met opzoek gaan. hij had Ineke in het vizier maar zegt dat iets maar punt is nog steeds dat ik nu meer verdenkingen krijg naar hem ook doordat hij een nieuwe rol heeft gekregen als dat een wolf was klopt het dat de wolven een slechte start maken.

Ida:
Nog geen idee.

Djamila:
Ik heb geen idee over Djamila. ze is zo neutraal voor mij.

Edy:
Vertrouw ik steeds minder door de manier hoe ze speelt en dat ze nu 3 keer verkeerd heeft gestemd. wat steeds verdachter wordt.

Michelle:
Ik krijg de laatste tijd een raar gevoel bij michelle. ze zegt dat ze stemt op de mensen die zij verdacht vind. maar komt wel elke keer overeen met Edy. net of zij een mentor speelt via het Alien hol. Ik weet niet hoe zij speelt voor de rest maar ik krijg laatste tijd beetje kriebels van haar.


ik ben benieuwd wat de nacht is. daarnaast heb ik even de punten bij elkaar geteld van de rollen die er op dit moment uit zijn.
Burger +1
Ziener +7
Burger +1
lijfwacht +3
Burger +1
Jager +3
Cupid -3
Wolf -6
---------------
= +7

ik ga er zelf van uit dat er nog min 2 wolven in zitten dus dat is dan -12 komen we uit op -5 met dan nog 5 andere rollen.
Mijn

Op ditmoment ga ik denken dat Edy en michelle of bas de wolven zijn.
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 6 - Ruimtereis”