Dag 3. Wie is er bang voor ......

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Edy »

Bas, voor de vorm. Ik schreef Ida een zienerrol toe. Dat is inmiddels duidelijk wie dat is toch? Toen dacht ik misschien toch wolf. Dat is Mariska. En als laatste Cupido, maar die zit er dan blijkbaar niet in. Blijft over: gewone burger misschien? Ik begrijp niet wat daar nu zo vreemd of verdacht aan is :roll:

Maar goed, ik ga ook stemmen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Edy »

ik stem op Mariska

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Bas »

Edy schreef:
29 jan 2020, 06:51
Bas, voor de vorm. Ik schreef Ida een zienerrol toe. Dat is inmiddels duidelijk wie dat is toch? Toen dacht ik misschien toch wolf. Dat is Mariska. En als laatste Cupido, maar die zit er dan blijkbaar niet in. Blijft over: gewone burger misschien? Ik begrijp niet wat daar nu zo vreemd of verdacht aan is :roll:
Dit is vreemd als cupido er als een rol in zou zitten. Want wie is dan cupido? Hoewel ik er nu ook vanuit ga dat cupido er als rol niet in zit en Floris zei dat deze rol erin zat om ons in verwarring te brengen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Lola »

Wij zijn allemaal niet verliefd als ik het zo lees, dus dan zal cupido er inderdaad niet inzitten. :lol:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Edy »

Wat ook nog kan is dat Bas enLola verliefd zijn, 1 van de 2 toch wolf is en Mariska nu de klos. Dan lig ik eruit in de nacht en dan heeft het stelletje gewonnen! Maar, als dat zo is dan supergoed gespeeld.
Ik hou het voor nu maar op de simpele variant dat Mariska de wolf is.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Bas »

Edy schreef:
29 jan 2020, 15:41
Wat ook nog kan is dat Bas enLola verliefd zijn, 1 van de 2 toch wolf is en Mariska nu de klos. Dan lig ik eruit in de nacht en dan heeft het stelletje gewonnen! Maar, als dat zo is dan supergoed gespeeld.
Ik hou het voor nu maar op de simpele variant dat Mariska de wolf is.
Ik was bang voor precies hetzelfde alleen dan met jou en Lola. Maar als dat het geval is heeft Lola het geweldig gespeeld als wolf en wint het stelletje sowieso.. Dus ik hoop gewoon dat Mariska de wolf is en anders gefeliciteerd Lola (met eventueel Edy.)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Lola »

Ik was dus nog even bang dat een van jullie geliefden zou kunnen zijn met Mariska, maar we hebben nu allemaal op haar gestemd dus dat kan in ieder geval niet, hahaha.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Mariska »

Ik ben verliefd! Verliefd op de liefde die ik de lucht heb ingeschoten (l) Als ik wolf zou zijn, dan zou ik het toch prima vinden om op Elrike mee te stemmen.

Het zit anders in elkaar. Ik zie de liefde, en die liefde zal gaan winnen als jullie mij op het schavot des doods neerleggen! En als dat gebeurt, dan overwint de liefde, maar dat lijkt mij niet zo'n goed idee :o
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Mariska »

Ik stem op Bas
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3. Wie is er bang voor ......

Bericht door Lola »

Je laatste woorden zijn in ieder geval erg poëtisch. :')

Ik doe alvast een overwinningsdansje namens de burgers 😁😁

Gesloten

Terug naar “Spel 5 - WVW”