Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Sander »

Beste inwoners van Wakkerdam,

Hoewel er niet veel discussie heeft plaatsgevonden wordt Edy door de meerderheid van het dorp niet meer vertrouwd. Zij zal gelyncht worden vandaag. Haar rol zal ik naar De Beul sturen.

Het wordt weer nacht.
Denkt iedereen weer aan een muurbericht?
Als het amulet er nog in zit, wil de houder dan laten weten aan wie hij of zij het amulet doorgeeft? (of niet natuurlijk….)
Willen diegene die een nachtactie hebben mij laten weten wat hun actie gaat zijn?

Ik hoop het morgenavond 20.00 uur weer dag te kunnen maken.

Weltrusten!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Mark »

Hallo beste medebewoners :)

Hier spreek jullie beul, na 4 dagen weer een rol gezien XD.

Edy = slecht

YEEEEEEEHHHH

we zijn goed bezig.

wie zijn er nog..

Mariska = Goed
mark = Goed
Wouter = Neutraal
Hulo = neutraal
Bas = neutraal
Jeska = slecht
Walter = neutraal
Emma = slecht

ik zelf denk dat er nog 1 wolf en 1 vampier in zit dan .. of het was 2 om 2 en dan alleen nog een vampier :)

zelf denk ik dat we volgende dag op Jeska moeten en anders op emma :D
Burger for life :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Jeska »

Yes, weer een minder!
Ik zeg Emma en Bas eruit.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Hugo »

Ten eerste: het is nacht 5.

Ten tweede: Whoop whoop.

En ten derde:
@ Bas

Je hele vorige post ten aanzien van mij sloeg nergens op :D
Bas schreef:
01 okt 2019, 18:43
Hula/Logo/Hugo2
Ik zou graag een uitleg willen over deze opmerking:
Hugo schreef:Ik heb persoonlijk de eerste Wolf aangewezen (als eerste). Da's wel een pluspuntje voor mij. Verder heb ik geen idee waar de rest zich op baseert. Behalve mijn charmes dan
Gezien het feit dat Bert als wolf naar voren kwam door de informatie van Hugo1, niet van jou. En daarbij had ik in eerste instantie op Bert gestemd op dag 3, de dag dat jij weinig zei vanwege je ziener verleden. Dus de “als eerste” opmerking klopt sowieso niet, en verder komt het allemaal door de informatie van Hugo1, niet van jou. Het lijkt alsof je een makkelijk wit voetje wilt scoren zonder die daadwerkelijk te verdienen. Als er nog twee vampieren zijn vind ik Hugo2 dan ook een vrij logische kandidaat.
Ik bedoelde met die opmerking het feit dat ik, in het mannenforum, als eerste uitsprak dat Bert 100% zeker Wolf was, vanwege zijn gelogen stem. "Als eerste" slaat op het feit dat jij direct daarna nog een gelogen stem van Bert aanwees.
Geen enkele informatie uit mijn vorige rol (twee Burgers gezien, 'member) wees erop dat Bert slecht was.
Tijdens dag 3 heb ik, net als jij, in eerste instantie op Bert gestemd. Dat deed ik omdat hij fucking vaag aan het doen was (en weet je nog; ik had met mezelf afgesproken die dag niet te veel te zeggen om zo het spel niet te beïnvloeden. Later kwam ik met een hele lijst over waarom hij vaag deed.) Ik ben later geswitcht naar Edy (nog een Wolf), omdat ik een tweestrijd zag ontstaan met Mariska, en ik haar sowieso in het spel wilde houden.
Dusseh, jawel, die opmerking klopt wel, alleen niet in de strikste zin waarin jij hem interpreteert.
Hoe dan ook is die hele opmerking irrelevant omdat je beschuldiging is dat ik een Vampier zou zijn. Ik herhaal mijn vorige argumenten:
"Lola heeft vrijwel niets gepost, en ik alleen de Ziener- en Bert-posts. Ik zie niet in hoe je me op die basis verdacht kunt vinden: de Zienerposts zijn letterlijk noodzakelijk voor het spel; de Bertposts is het aanwijzen van een Wolf. Hoe kan het aanwijzen van een Wolf me verdachter maken? Ik snap dat het me niet totaal vrijpleit, maar hoe ik hier je stem verdien..."
Met daarbij het feit dat ik nu alleen Ziener-, Bert- en Edy-posts heb gemaakt. Nogmaals; hoe kan je me op basis daarvan méér verdenken dan gemiddeld?

Ten vierde:
@ All
Waarom vonden we Emma ook al weer allemaal een Vampier? Was daar een zinnige reden voor? (Want met afstrepen kom ik ook tot Bas en Emma, maar goed, iedereen lijkt zekerder van Emma dan Bas.)

Ten vijfde:
@ Mark
Waarom ben ik gedaald van de enige persoon samen met Wouter op je vertrouwenslijstje, naar neutraal? :cry:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Wouter »

🤢🤢
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Hugo »

Je bent beter pap.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Jeska »

Hugo schreef:
01 okt 2019, 23:23
Je bent beter pap.
:lol:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Mariska »

Tja, waarom vond ik Emma ook al weer verdacht? Dat was volgens mij eerst een gevoel en toen ik dat uitsprak werd daar vrij heftig op gereageerd (in mijn herinnering).

Daarnaast zit de uitspraak op de muur me niet lekker. Die van we hebben Emma en Ineke proberen te eten, maar we eten niet. (Of iets in die trant).

Zeker weten doe ik het echter niet.

Daarnaast moet ik even mijn excuses maken voor mijn afwezigheid. Ik ben weer begonnen met werken na mijn vakantie en elke dag lig ik kapot op de bank. Maar ik heb het gevoel dat het werkritme weer normaal begint te worden dus het moet goed gaan komen!

En dan nog wat, Mark je zegt dat Edy slecht is. Fijn! Maar was ze een wolf, een vampier of iets anders slechts?
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Bas »

Weer een slechterik eruit, ik ga ervan uit dat ze wolf was, maar een verduidelijking van Mark zou wel fijn zijn, ja.

Hugo2 schreef:Ik bedoelde met die opmerking het feit dat ik, in het mannenforum, als eerste uitsprak dat Bert 100% zeker Wolf was, vanwege zijn gelogen stem. "Als eerste" slaat op het feit dat jij direct daarna nog een gelogen stem van Bert aanwees.
Er zat welgeteld minder dan 30 minuten tussen jou bericht en mijn bericht, waarbij ik aangaf dat ik geen tijd had om een grote post te maken. Waarbij jij binnen een uur na het aanbreken van de dag deze informatie naar voren bracht. Wat ik hiermee aan wil geven is dat wij allebei Bert zodanig verdachten dat we zijn stemmen wilden controleren. Dit kwam omdat Bert raar reageerde op de info van Hugo1 de ziener. En Bert sowieso raar aan het spelen was. Dus het feit dat je hier zegt dat je als eerste was, vind ik nog steeds alsof je een wit voetje probeert te halen.
Hugo2 schreef:Met daarbij het feit dat ik nu alleen Ziener-, Bert- en Edy-posts heb gemaakt. Nogmaals; hoe kan je me op basis daarvan méér verdenken dan gemiddeld?
Hugo2 schreef:Ten vierde:
@ All
Waarom vonden we Emma ook al weer allemaal een Vampier? Was daar een zinnige reden voor? (Want met afstrepen kom ik ook tot Bas en Emma, maar goed, iedereen lijkt zekerder van Emma dan Bas.)
Je geeft hier zelf antwoord op de vraag. Ik ben, net als jij, aan het afstrepen. Is er een kans dat Ineke vampier was, ja, hoewel er een grotere kans is dat Edy loog nu ze een bewezen wolf is.
Ik ben hierbij langs de 4 mensen die nog niet 100% bewezen goed zijn, of zo goed als zeker wolf zijn, gegaan. Daarbij vond ik jou en Emma het meest verdacht.
Ik heb daarvoor redenen gegeven, terwijl iedereen die mij verdenkt simpelweg een slecht gevoel heeft. Leuk, maar daar kan ik niet echt iets mee. Ik heb helaas geen kracht om gevoelens van mensen te veranderen.

Voor morgen lijkt het me het meest logisch om voor Jeska te gaan en dan hopelijk de wolven te hebben uitgeschakeld.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Sander »

Jongens, ik heb nog maar 1 muurbericht binnen.
Willen jullie dit regelen voor vanavond 20.00 uur?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”