Nacht 2

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 2

Bericht door Matthijs »

@Mark:
Dus als ik het goed begrijp, was het toch een zeer foute keuze om die twee te doden? En ook dat we dan royaal screwed zijn als ik even goed de gegevens doorlees? Of ik moet nu aan de compleet verkeerde rol denken, maar dat komt dan weer niet helemaal overeen met de berichten die zijn gepost.. Ik denk dat ik me meer moet gaan verdiepen in wat er nou wel of niet gezegd is door de 2.. In ieder geval laat ik het voor vandaag (helaas) al weer hierbij want ik moet weer weg.. Dus ik hoop tot morgen! Oh en de "nog steeds" impliceerde wel dat ze nog van team kunnen/konden veranderen! Dus daar kwam ook verwarring door.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2

Bericht door Mark »

Ik begrijp jullie niet met jullie nog steeds

Ze hoorden gewoon bij het burgerteam dus niet goed voor de burgers
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2

Bericht door Edy »

Nou, dat is dan flink balen :( :(

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 2

Bericht door Bas »

Mark je bent nog steeds heel vaag bezig, hoezo kan je weten dat Wouter goed is én weten dat er een nacht slachtoffer was.

Je zegt of dat Renate een auraziener was of dat ze een beschermende rol had en Wouter beschermd had. Waarbij je niet zeker kan weten of Wouter goed is of niet.

Ik snap niet zo goed waarom je zo cryptisch bezig bent, want je geeft alsnog veel informatie aan de slechteriken door te zeggen dat Wouter goed is, maar je geeft geen informatie aan de burgers door simpelweg te zeggen wat de rol is van de Renate.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 2

Bericht door Bert »

Jeetje, wat een misère alom! En wat een verwarring allemaal.
Ik heb vanaf m'n telefoon wel een beetje gelezen gisteravond, maar ik reageer liever als ik weer bij mijn laptop zit!

De posts van Hugo zijn (nu) helder en helpend, dat is ten minste iets! De posts van Mark daarentegen zijn vager dan vaag. Hij lijkt wel een soort orakel dat paddo's gegeten heeft en daardoor vanuit een zesde zintuig praat. Voor mij is het niet te volgen, ook niet waar hij al zijn beweringen op baseert.

De rest moet ik even laten bezinken. Bovendien moeten bij mijzelf nog even de 'nevelen' van de biertjes van gisteren opklaren...

Ik ben vandaag de hele dag weg, dus kijk alleen af en toe even op m'n telefoon; verwacht daarom geen uitgebreide posts van me...

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2

Bericht door Mark »

Kon op mensen ik vind jullie wel echt heel slecht nadenken.

Jullie komen er wel achter wat iedereen was.
Maar heb vertrouwen in jullie beul.
Burger for life :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 2

Bericht door Mariska »

Kom op Mark, ik vind je vaag! :mrgreen:

@Hugo, is er een reden dat je Emma vergeet in je vertrouwenslijstje aan het begin van deze nacht? Ik ben wel benieuwd naar jou mening over haar ;)

Als ik Mark goed begrijp, en als we hem kunnen vertrouwen, zijn we twee burgers kwijt. Ook al kon een van de twee mogelijk omslaan naar een ander team, het was nog een burger. En dat is mooi shit!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 2

Bericht door Sander »

Ik kan het bijna dag maken, nog even blijven slapen!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”