Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Dat bedoelde ik ook Mirjam! :D

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

De stand is als volgt:

Pascal: 4 stemmen (Wouter (1), Ineke, (3), Sander (8), Lola (9))
Edy: 1 stem (Elrike (2))
Elrike: 3 stemmen (Ida (4), Edy (6), Mirjam (10))
Ineke: 1 Stem (Floris (5))
Mirjam: 2 stemmen (Pascal (7), Renate (11))

Nog te stemmen: Marieke

Ik twijfel om van stem te wisselen. Marieke gaat niet meer stemmen, gezien haar verzoek om vervanging.
Als ik wissel naar Elrike is het 4-4. Lola is BM, en met haar stem op mij heb ik niet de fiducie dat ze Elrike naar huis stuurt.
Of hebben jullie nog nieuwe inzichten?

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Wisselen heeft al geen zin meer want bij gelijkspel is de stem van de burgemeester dubbel. Ze mag dus niet opnieuw kiezen.
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Is dat zo?
Ik dacht dat zij dan de doorslag geeft, dus alsnog mag bepalen wie eruit gaat.

Spijtig, dat ik nu al als wolfje het spel mag verlaten.

Succes alvast, ik hoop dat jullie winnen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Het zou kunnen, maar ik snap niet dat Wouter zich als ziener zo zou opstellen en als ook een genezer dat zo ziet, dan is hij mischien beschermd? Ik zou het jammer vinden als er geen slachtoffer zou zijn...Maar ja, het kan. Ineke of Wouter? Ineke begon de rare theorie en Wouter schoot erop in en vervolgens stemmen ze allebei op Pascal. pfff
Jammer Pascal, onze groep is niet meer groot ten opzichte van de rest dat al op dag 1!! word nog een hele dobber....

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ik had t ook graag anders gezien Ida. :( Is lang geleden dat ik weer echt een potje heb kunnen spelen! Zoals ik al zei, dom gevalletje van pech, en ik denk dat Wouter het best slim doet. De enige die hem door heeft is Ineke en misschien Sander, Lola snapt het niet maar vertrouwt Ineke dan weer.

Oh en van Sander, ik weet dat het op het aantal posts sloeg dat hij Cupido werd. Maar Sander kan daar ook een dubbele betekenis mee hebben.

Het is nu twaalf uur, dus ik ga niet verder inhoudelijk posten. Wel zo eerlijk.
Laatst gewijzigd door Pascal op 23 aug 2019, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Succes companeros! Take revenge! :evil:
Laatst gewijzigd door Pascal op 23 aug 2019, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Wisselen heeft alleen zin als Floris dat ook doet Of iemand anders! Floris slaapt al en iemand anders maakt het geen fluit uit, ben ik bang.
Ik denk dat Ineke haar rare theorie heeft geopperd om iemand uit de tent te lokken, wie hapt er en Pascal ging er aardig op in en daardoor heeft Zij of Wouter hem bekeken. Tja, dan zou Wouter ziener kunnen zijn. De gok maar wagen? Ik houd er niet zo van om spelers die zo opvallen te kiezen, maar het moet dan maar.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Echt Jammer Pascal, maar mischien heb je gelijk met Sander en cupido, maar dan zou hij mischien Mariska of jou hebben gekoppeld? Of juist Ineke en Wouter? Want hij gaat wel mee met stemmen op Pascal en snapt het samenspel..

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

het is al 12 uur geweest, we gaan ons best doen Pascal. Jou stem op Mirjam kan haar mischien weer wat pluspuntjes opleveren.

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”