Lola schreef: ↑22 aug 2019, 12:02
Sander schreef: ↑22 aug 2019, 10:20
Ze had best even kunnen zeggen welke spelers er lang in bleven vorig potje. Nu oppert ze iets maar moet iedereen zelf terug kijken. Een luie burgemeester.....
Ik opper helemaal niks en ik zeg nergens dat mensen zelf maar terug moeten kijken - ik zeg dat dat
kan, en dat die informatie daardoor juist niks betekent. Ik heb niet genoemd wie er lang in hebben gezeten omdat ik denk, zoals ik
meerdere keren heb gezegd, dat die info helemaal niet nuttig is in dit spel. Als jij daar anders over denkt, mag je de details inderdaad zelf bovenhalen. Heeft niks met luiheid te maken, want dat kost hooguit een paar minuten, maar ik ga geen 'moeite' doen voor iets waar ik het nut totaal niet van inzie.
Volgens mij was het geen hard verwijt maar meer een grapje, Lola.
Ineke schreef: ↑22 aug 2019, 12:26
Als de Dronkenlap erin zit, betekent dat waarschijnlijk dat óf de Vervloekte óf Cupido erin zit (dus niet allebei).
Ik denk ook dat de dronkenlap er in zit, maar dan komt niet omdat Mark spelleider is, maar door hoe een aantal mensen hier spelen. Ik heb de rol inmiddels al aan twee mensen toegedicht, haha. Maar Ineke, hoe kom je erbij dat de vervloekte en cupido er niet allebei in kunnen zitten? Ik had met 13 man ook niet verwacht dat er een leerlingziener in zou zitten, maar dat zat er wel. Ik denk daardoor dat Mark er veel sterke (zowel goede als slechte) rollen in heeft zitten. Aangezien de leerlingziener goed is, denk ik dat er of veel wolven inzitten, een vervloekte of een stelletje. Misschien wel allemaal.
Ineke schreef: ↑22 aug 2019, 13:07
Dan verder… Ik vind het een beetje lastig worden… Er zijn absoluut redenen voor mijn ‘vreemde’ gedrag. Ik voel echter niet echt de behoefte om het uit te spellen, want dat vind ik niet leuk. Daardoor wordt het echter wel lastig om mezelf te verdedigen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat m’n verdenkingen niet altijd even goed te volgen zijn. Maarja, afhankelijk van wie er gelyncht wordt, lost dit probleem zich vanzelf wel op, dus laat ik het maar zo :)
Haha, jaja, neenee. Ik ben sinds Frankrijk een beetje huiverig voor je geworden en ik hoop ook een stuk minder naïef. Ik ga niet weer klakkeloos je plannetjes volgen en vind dit ook wel makkelijk gezegd. De tijd zal het leren..
Ineke schreef: ↑22 aug 2019, 13:07
Ondanks dat ik me niet geheel kan vinden in Renate haar verdachtenlijstje, vind ik het wel een goede post. Stiekem merk ik dat mijn mening over Renate ook wel beïnvloed wordt door Floris die haar niet verdenkt :P
Heb jij Floris hoog zitten dat dat je mening over Renate beïnvloedt?
Ik heb nog helemaal geen beeld van Floris, Ida, Sander en Marieke. De posts van Floris en Ida blijven bij mij ook niet dusdanig hangen dat ik er iets van vind of er echt iets over te zeggen heb.
Verder wil ik graag nog van Edy iets horen na haar post van gister waar ik op gereageerd heb, afhankelijk van dat antwoord bepaal ik op wie ik ga stemmen.
Positief: Lola, Ineke, Wouter
Neutraal: Renate, Pascal,
Geen idee: Floris, Ida, Sander, Marieke en Elrike
Kans op mijn stem: Edy, Elrike
Ik stoor me een beetje aan het argument dat Elrike geeft om op Edy te stemmen en de posts van Elrike in het algemeen.
Elve schreef: ↑22 aug 2019, 13:38
Voordat ik deze theorie bedacht had wilde ik op Floris stemmen, met de reden, dat er het vorige potje een wolf in verweggistan zat, dus wie weet is dat nu ook weer het geval.
En hier ga ik niet eens op in..