Mensenbarbecue

Eet smakelijk!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Het is inderdaad vooral dat ik gewoon wéét dat je door-en-door slecht bent ;)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Bert, ik moet jou denk ik na de stemming, iig de volgende dag (ik mag voorzichtig zijn in de nacht) wel verdachter gaan vinden. Dat zou ik echt als burger ook doen. Maar Melanie ook, die alle kanten op wil.
Misschien handig als we er niet een onderling wolvengevecht van maken? Moet kijken hoe het loopt hoor, maar ik zeg het maar vast.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Ja, ik heb jou ook wat meer aangevallen, omdat ik dat als burger in dezen ook zou doen.
Had vandaag je opmerking over Pascal als Ziener maar even genegeerd, maar vond ik wel gevaarlijk! Niemand die er overigens op gereageerd heeft, dus laten we het maar een stille dood sterven... Ik vond het wel riskant.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Oh echt? Ik vond het wel kunnen en juist een argument om hem ziener af te maken. Dat zou ik als burger ook doen als ik denk dat het niet klopt. Ik moet wel een goede reden vinden om op Pascal te stemmen toch?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Lola »

Hallo harige vrienden,

Deadline voor jullie is dus donderdag 23:00.

Barbecue ze!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Hi wolfjes,

Dat zijn 2 burgers weg. Op naar de 3e. Zou leuk zijn als we nu iemand met een speciale rol eruit kunnen halen. Op een of andere manier geloof ik niet dat Inge die heeft, maar je weet nooit. Het is ook de vraag of ze haar BM schap bij 1 van ons terecht komt. Ik verwacht het niet eigenlijk. Maar als ze hem aan Hugo geeft dan is dat ook niet zo erg. Die zit meer op Marieke als wolf toch? Hij vindt Bert wel oke en over Wouter en mijzelf heeft hij geen hele slechte mening. Gerry weet ik even niet meer.
Ik zou het liefst op Renate stemmen. Juist omdat die elke keer ons wolfjes noemt als verdachten. Maar ja, dat valt dan natuurlijk op als zij vermoord wordt. Dan kijkt men naar wie zij verdacht vond. Gerry, Bert, ik. Wordt dan nog moeilijk om ons daaruit te kletsen. Gerry zeker.

Zou Melanie nog ziener kunnen zijn? Zij vertrouwde Kim vrij vroeg in de vorige dag, terwijl Kim nog nauwelijks iets gezegd had. En aangezien Kim haar in Frankrijk redelijk in de maling had genomen (je kent dat wel: Melanie vast van overtuigd dat ze het gemerkt zou hebben als Kim slecht was enz enz) zou je denken dat ze wel twee keer nadenkt om Kim zomaar te vertrouwen. Dus het kan ook zijn dat Melanie ziener is, Kim de eerste nacht heeft gezien (wat ze als ziener zeker zou doen) en dus kan zeggen dat ze Kim vertrouwt.

Wat vinden jullie? Aan de andere kant kan Melanie nog wel een beetje zwart gemaakt worden overdag omdat ze zo alle kanten op wilde switchen aan het einde van de dag. Super wolfs noemt men dat (hoewel een wolf het wel uit zijn hoofd zou laten normaal gesproken om dat dus te doen).

Of, we kunnen Melanie eruit halen. Overdag kan ik dan verbaasd zijn dat ze opgegeten is omdat ik haar ook wel wolfs vond. Maar dan kan misschien Bert nog wel vrijgepleit worden, omdat het wel heel opvallend was en een wolf dat misschien toch niet zou doen etc. etc.

Of toch gewoon Inge. Pffffff, ik weet het niet. Zeggen jullie ook eens wat?

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

Mijn voorkeur gaat uit naar inge, denk ik. Renate zeker niet omdat ik dan één van de hoofdverdachten word, denk ik.

Melanie zou ook zeker kunnen, zeker als je denkt dat ze de ziener is. Mogelijk dat ze ook overdag uitgewerkt kan worden, al acht ik die kans kleiner.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Inge heeft ook mijn voorkeur. Vooral ook omdat er dan wat reuring ontstaat rond de BM rol. Melanie ziener weet ik nog niet. Iig heeft ze dan ons nog niet bekeken en ik zie nog geen indicatie dat ze dat wel gaat doen. Even in de gaten houden en misschien alvast in de marinade zetten voor nacht 3.

[tikfoutjes hersteld]
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Dag wolfjes,

Tijd voor ons feestmaal! Laten we inderdaad Inge opeten, fijn dat iedereen dat ziet zitten!
Renate is inderdaad te gevaarlijk voor nu. Aan de andere kant: we zouden kunnen betogen dat we toch niet zo stom zouden zijn om de persoon die 3 wolven aanwijst op te eten. Maar dat misschien later.
Dat Melanie de ziener is, geloof ik niet. Zij vertrouwen elkaar gewoon blind, zonder goede reden, denk ik. Melanie zwart maken is altijd een goed idee!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Ik wil Inge opeten

Plaats reactie

Terug naar “Wolventent”