Dag 3

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3

Bericht door Wouter »

Ik stem op Bert
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3

Bericht door Floris1987 »

HUGO ik heb nu weinig tijd maar zal einde Middag op jouw vraag terug komen.
Had deze korte reacties en stemmen op kim ook niet echt zien aankomen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3

Bericht door Renate »

Ik heb vanavond weer wat meer tijd (tenzij ik alsnog naar de Parade ga). Waarom Kim? Ze is een van mijn vele verdachten, waartussen ik niet goed kan kiezen, dus toen ik zag dat er 2 stemmen op Kim waren, leek het me logisch dat ik ook op haar zou stemmen.
Net als bij mijn andere verdachten kan ik bij Kim geen pluspuntjes ontdekken. Ze heeft niet op het laatst geprobeerd de stemming op een slechterik te krijgen, stemt meestal mee met de meute, zonder uitleg, en terwijl ze aan het begin nog wel eens wat postte, lijkt het net of ze nu - met twee wolven eruit - de moed een beetje verloren heeft.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

Ik vraag me soms wel eens af waarom Jeska bij velen van jullie al in meer pf mindere mate positief wordt geacht.
Ik vond het erg opvallend dat haar stem op Elrike door Gerry als positief werd gezien terwijl mijn stem op Elrike helemaal mis was in zijn ogen. Met in ons achterhoofd dat Gerry wolf was, durf ik Jeska echt nog niet te vertrouwen.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 3

Bericht door Matthijs »

Ah shit. Ik had ook al zo'n gevoel dat onze geliefde kampleidster eruit zou gaan.. Ik had graag hier wat tegen gedaan maar "my hands were tied". Maar nu dus Hugo als kampleider? Ik zie denk ik wel waarom Inge Hugo zou kiezen, maar ik vraag me dan wel een beetje af waarom dan precies nu Inge er uit moest.. Het was denk ik wel te verwachten dat het Hugo daarna zou worden, dus was dit een slimme zet van de wolven om een wolf leider te maken, of juist om ons op een dwaalspoor te zetten? Of hadden ze het idee dat er meer school achter Inge dan slechts burger? Allemaal theorieën... Ik ben ook zeer geïntrigeerd door alle snelle stemmen van gisteren! Ik had zelf gister een dagje uit naar Venlo en omstreken dus ik kon helaas niets schrijven (plus mijn telefoon vertoont kuren met de batterij).. Dus nu mijn berichtje. Ik zou nog wel even aan @wouter graag vragen waarom hij mij vertrouwt/vertrouwde op dag 2 (geloof ik). Momenteel neig ik richting Nick om te stemmen. Ik ben vanmiddag ook weer weg maar ik ga denk ik tussendoor dan nog een stem uitbrengen. Aan de andere kant zou ik ook mee kunnen stemmen op Kim na al deze knuppels (in het hoenderhok) maar ik zou hopen dat ze zich nog een keer zou verdedigen vandaag.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 3

Bericht door Matthijs »

Nick schreef:
31 jul 2019, 09:11
@ Matthijs

Je schreef in de afgelopen nacht over Bert:
Je wisselwerking met Edy heeft mijn vertrouwen in jou goed gedaan
Aan het begin van dag 2 is Edy gedood en bleek zij wolf te zijn. Aan het eind van dag 2 stemde jij op Bert.
Hoe kan dan pas in nacht 3 je vertrouwen in Bert zijn gegroeid door de wisselwerking met Edy?
Ik hoop dat je nog ergens een bril hebt liggen zodat je wat beter kan lezen, want ik heb in mijn berichten aangekondigd op dag 2 dat ik op dat moment alles aan het teruglezen was en analyseren. Op het moment van stemming had ik nog niet alles gelezen dus ik moest iets. Toen had ik uit herinnering van voor de analyse (vergeldingsstemgedrag) op Bert gestemd, maar dat ga ik nu dus niet doen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 3

Bericht door Hugo »

Bert schreef:
31 jul 2019, 23:26
@ Hugo: Haha, tuurlijk is dat mogelijk! Ik kreeg alleen commentaar dat ik teveel postte en dat mijn posts te lang waren, dus ik probeer het enigszins te beperken. Bovendien heb ik eind dag 2 een lijstje gepost waar alle spelers in stonden. Daar is weinig aan veranderd, maar hier de samenvatting:
Uhm, niets van aantrekken, dat gewauwel. Renate zei dat bijvoorbeeld, terwijl haar postaantal (85 op dit moment) hoger is dan wie dan ook in dit spel ;) Gewoon lekker je eigen spel blijven spelen, zolang je maar ruimte laat voor anderen in hun analyses. Maar vooral niet voelen alsof je minder of korter moet posten; zeker niet nu we met minder spelers zijn, dan lopen we het risico dat de discussie helemaal doodslaat (zoals nu een beetje), en dat is alleen maar in het voordeel van de Wolven.
Wouter schreef:
01 aug 2019, 03:06
Klopt, die had ik beloofd en was er door drukte niet van gekomen. En als ik er over nadenk is die reden vooral de manier waarop jij me aanvalt. Semi-vriendelijk maar wel blijven hameren op een volgens mij redelijk onbeduidend ding (ik was het een keer eens met Edy en dat werd meteen een dikke bond). Ik ben van jou scherpere analyses gewend en deze paste gewoon niet bij jou, en dat maakte je verdacht volgens mij. That is it. Ik had nog andere mensen onder de streep (Bert en Marieke) en die ga ik nog eens goed bekijken voor ik beslis of ik weer op jou stem of op een ander.
Wacht even, ik was daar niet mee begonnen? Anderen melden jullie 'olijke bond' en ik gebruikte dat als een gedeelte van mijn onderbouwing bij jouw verdenking. Het feit dat je die ene analyse niet scherp vindt maakt me meteen verdacht bij je? Heel typisch...

@ All

Ik vind de stemmen op Kim met de minuut raarder worden moet ik zeggen; ik wacht graag op Floris' uitgebreidere toelichting 'aan het einde van deze middag', voordat ik tot een besluit kom.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

@Hugo

Ik ben het dan ook helemaal niet eens met de stemmen op Kim. Ik vind haar niet verdachter dan bijv Melanie, Jeska, Wouter of Floris.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3

Bericht door Renate »

Hugo, zullen we posts van andere spelers geen "gewauwel" noemen?
En verder zijn mijn posts, hoe talrijk blijkbaar ook, over het algemeen lekker kort. Ik vind dat zelf prettiger.
Veel tekst zegt bovendien vaak niet veel. Er staat niet per definitie meer zinnigs in.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3

Bericht door Lola »

Als er geliefden in het spel zitten, hebben zij geen 'liefdeshol'.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”