Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

De enige bij wie ik nog meer een slecht 'gevoel' heb zijn Bert en Nick. Maar dat is allemaal onderbuik gevoel wat ik niet per se heel duidelijk kan toe lichten...

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Edy schreef:
24 jul 2019, 20:59
Renate, als je nu eens loslaat dat ik wolf ben (weet ook niet waar je het vandaan haalt) en op Pascal stemt, dan gaat er m.i. in het gunstigste geval een wolf uit en in het ongunstige geval een burger die niet meer vervangen hoeft te worden.
Stem je Elrike eruit, dan hetzelfde gunstige geval natuurlijk ( want ze stond toch ook op mijn lijstje) en in ongunstig geval een burger, maar als dan Oascal niet vervangen kan worden, dan missen we twee spelers.

Keuze is aan jou.
Ben jij er honderd procent van overtuigd dan dat Pascal een wolf is?

was een woordje vergeten, vandaar de edit

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Edy schreef:
24 jul 2019, 20:59
Renate, als je nu eens loslaat dat ik wolf ben (weet ook niet waar je het vandaan haalt) en op Pascal stemt, dan gaat er m.i. in het gunstigste geval een wolf uit en in het ongunstige geval een burger die niet meer vervangen hoeft te worden.
Stem je Elrike eruit, dan hetzelfde gunstige geval natuurlijk ( want ze stond toch ook op mijn lijstje) en in ongunstig geval een burger, maar als dan Oascal niet vervangen kan worden, dan missen we twee spelers.

Keuze is aan jou.
Maar mocht Elrike een argeloze burger zijn, dan kan ze Pascal toch vervangen?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Net te laat. Dat bedacht ik me ook net. Dus dat is wel oké dan. Of ze is wolf of ze kan Pascal vervangen (als ze dat wil natuurlijk).

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Of we houden Elrike en stemmen Pascal er uit. Dan kan Elrike haar eigen rol houden...

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

@Melanie, nee niet 100%. Het is dag 1. Maar hij was mijn grootste verdachte. En nogmaals, voor vervanging was het handig, maar Elrike kan dat ook als ze goed is. Dus dat laatste argument ve4valt dan.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Edy schreef:
24 jul 2019, 21:07
@Melanie, nee niet 100%. Het is dag 1. Maar hij was mijn grootste verdachte. En nogmaals, voor vervanging was het handig, maar Elrike kan dat ook als ze goed is. Dus dat laatste argument ve4valt dan.
Dan stem ik er toch liever een weerwolf uit aka Pascal dan een mogelijke burger aka Elrike die het te druk had...

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1

Bericht door Inge »

Elrike zou alleen kunnen vervangen als ze helemaal geen kennis heeft vanuit haar rol, en dat kan je natuurlijk niet zeker weten

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Inge schreef:
24 jul 2019, 21:13
Elrike zou alleen kunnen vervangen als ze helemaal geen kennis heeft vanuit haar rol, en dat kan je natuurlijk niet zeker weten
Maar ik denk dat als Elrike een voor ons goede rol had, ze wel actiever zou zijn.
Als wolf daarentegen heeft ze zich wel vaker zo gedragen.
Niet dat ik haar nou ineens verdenk hoor.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Sterker nog, Elrike gaat er vanuit dat ik een speciale rol heb, omdat ik zo actief ben.
Daarmee zegt ze eigenlijk in feite over haarzelf dat ze geen speciale rol heeft, omdat ze zo inactief geweest is.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”