Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Matthijs schreef:
22 jul 2019, 16:18
Mijn inbox wordt onderhand al wel een beetje volgespamd met al die "er is een nieuw bericht sinds je weg bent" berichten maar ach, dat hoort erbij hahaha
Even voor de duidelijkheid, je kunt dat gewoon uitzetten hè Matthijs. Zolang je uit jezelf met regelmaat het forum checkt is er niets aan de hand ;)

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Edy schreef:
22 jul 2019, 15:23
Pffff rustig maar Bert! Denk aan je hart :o :o
Ik vind dat je wel heel hard van leer trekt. Ik trek helemaal geen conclusies voor anderen! Ik vertel hoe ik het lees van Nick, met of zonder smiley. En jij doet nu precies hetzelfde door mij nu te vertellen hoe jij denkt dat Nick het bedoelde! Waarom laat je dat niet gewoon aan Nick over om te vertellen of te reageren?
En als je mijn post goed leest, dan zou je kunnen zien dat mijn 'theorie' vooral een beetje spottend is bedoeld. En ik zou al helemaal niet weten waarom ik iets niet zou mogen noemen omdat "niemand dat zegt". Vooral alleen maar meelopen met anderen is de bedoeling Bert? Volgens mij is dat wel een heel wolfs trekje :)
@ Edy: Nick mag zeker zelf vertellen hoe hij het bedoeld heeft, maar net als jij 'vertel ik alleen hoe ik het lees'. Misschien bedoel je je theorie inderdaad spottend, maar nogmaals, op mij kwam het defensief over, alsof je iets te verbergen hebt. That's all I'm saying, met mijn hart gaat het verder prima!

@ Floris + Hugo: Jullie zetten het punt op basis waarvan ik de theorie van Edy mank vond lopen (nog) duidelijker uiteen, dus bedankt! ;)

@ Floris: Ik snap alleen niet waarom Mariska's post over sociale weerwolven haar tot een verdachte maakt? Is dat de directe aanleiding, of is er iets anders wat je wel genoemd hebt maar ik nu even niet (meer) weet?

@ Hugo: Uiteraard snap ik dat er ook mensen zijn die andere zaken te doen hebben overdag. Zoals al vaker gezegd, ik wacht met name met smart op Renate, zodat we kunnen kijken of we spreken over ijdele hoop/loze beloftes, of dat er iets substantieels volgt. Maar Elrike hebben we eigenlijk ook nog helemaal niet gehoord. Jeska heeft aangegeven na haar werk inhoudelijk te zullen reageren, Pascal zal ook wel aan het werk zijn vandaag (alhoewel, Belastingdienst, kun je dat werk noemen? ;)), Mel en Kim missen nog, Gerry en Matthijs... Ik ben benieuwd naar hun bijdragen!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

@ Matthijs: Ik was schijnbaar al bezig met mijn post toen jij de jouwe instuurde, dus vandaar dat ik je noemde in het rijtje van 'afwezigen'. Wat me opvalt in je post: je geeft aan dat je ervaring hebt met het spelen van Weerwolven, zij het IRL en niet online. Dan vind ik het wel opmerkelijk dat je - in mijn ogen, en wellicht gechargeerd gezegd - alleen maar drie onderwerpen terughaalt/herkauwt die in feite al 'afgehandeld' zijn, waaronder de kandidaatstelling BM. Heb je geen nieuw onderwerp in de groep te gooien, een eigen observatie of gedachtespinsel? Dat zou het wel leuker maken! :D

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Floris,
Ik hoop toch echt niet dat je nu bedoelt dat je tussen Mariska en mij gaat kiezen? Dat zou wel het ultieme kort door de bocht zijn! Maar goed, ik denk het niet (hoop ik🙄).

Ik heb eigenlijk wel een beetje spijt dat ik überhaupt op Nick zijn opmerking over sociale wolven ben ingegaan. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat veel mensen in dit spel Mark minder goed kennen. Dus dat Nick zijn theorie (Mark een beetje terugpakken) voor de nodige mensen niet opgaat.
Maar, Mariska’s uitleg over sociale wolven is weer anders en daar zou dan weer een andere groep kunnen zijn. Waarmee ik maar wil zeggen dat je er helemaal niks van kan zeggen! En als je dan Floris ziet die Nick zijn reactie terecht vind en mij dus meteen verdacht, of Bert die uit zijn dak gaat omdat ik er iets over zeg, dan vind ik zo’n constatering van Nick dus gevaarlijk.
En voor diegenen die Nick niet kennen.... Nick is totaal niet sociaal als hij wolf is ( weet ik uit ervaring😩😩) dus die zou dan al zichzelf vrijgepleit hebben😂😂😂 (en ja Bert, dit is een grapje!)

Jeetje, ik zie dat ik achter loop, maar ik post dit toch ff en dan kijk ik wel weer.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Ha Matthijs,

Bedankt voor je bericht en het benoemen van jouw mening over allerlei algemeenheden.
Kun je wellicht ook ingaan op personen/uitspraken/acties die je verdacht vindt?

@ Floris

Complimenten voor je heldere taalgebruik!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
22 jul 2019, 16:38
Ik heb eigenlijk wel een beetje spijt dat ik überhaupt op Nick zijn opmerking over sociale wolven ben ingegaan. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat veel mensen in dit spel Mark minder goed kennen. Dus dat Nick zijn theorie (Mark een beetje terugpakken) voor de nodige mensen niet opgaat.
Maar, Mariska’s uitleg over sociale wolven is weer anders en daar zou dan weer een andere groep kunnen zijn. Waarmee ik maar wil zeggen dat je er helemaal niks van kan zeggen! En als je dan Floris ziet die Nick zijn reactie terecht vind en mij dus meteen verdacht, of Bert die uit zijn dak gaat omdat ik er iets over zeg, dan vind ik zo’n constatering van Nick dus gevaarlijk.
En voor diegenen die Nick niet kennen.... Nick is totaal niet sociaal als hij wolf is ( weet ik uit ervaring😩😩) dus die zou dan al zichzelf vrijgepleit hebben😂😂😂 (en ja Bert, dit is een grapje!)
Nick is ook niet sociaal als hij geen wolf is :lol: . Hij speelt het spel met als doel erin te blijven en schuwt niet de aandacht daarbij sterk op anderen te gooien. Ik herinner me nog het allereerste spel dat Hugo online speelde (Hyves, good old days) en hij eruit vloog na een frontale aanval van Nick. Kostte wat nazorg van mij toen. En Nick is altijd zo blijven spelen. Kortom, degenen die hem kennen weten dat hij sluw en gewiekst speelt. Dat zegt in dit stadium niets over zijn rol, maar is goed om te weten.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Volgens mij was Nick er toen wel echt van overtuigd dat ik Wolf was; tenminste, dat stond in een enorm manifest, op dag 1 :P
(Ik kreeg geloof ik 8 stemmen of zo, echt veel, en ik ben er nooit overheen gekomen :( )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Wouter schreef:
22 jul 2019, 16:47

Nick is ook niet sociaal als hij geen wolf is :lol: . Hij speelt het spel met als doel erin te blijven en schuwt niet de aandacht daarbij sterk op anderen te gooien. Ik herinner me nog het allereerste spel dat Hugo online speelde (Hyves, good old days) en hij eruit vloog na een frontale aanval van Nick. Kostte wat nazorg van mij toen. En Nick is altijd zo blijven spelen. Kortom, degenen die hem kennen weten dat hij sluw en gewiekst speelt. Dat zegt in dit stadium niets over zijn rol, maar is goed om te weten.
Sluw en gewiekst, zo ken ik er nog wel een paar hoor... ;)
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
22 jul 2019, 16:47
(...) Hij speelt het spel met als doel erin te blijven en schuwt niet de aandacht daarbij sterk op anderen te gooien. (..)
Nou, volgens mij speelt Nick wel om de Wolven te vinden - en is er daarbij in blijven een leuke bonus.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:53
Wouter schreef:
22 jul 2019, 16:47
(...) Hij speelt het spel met als doel erin te blijven en schuwt niet de aandacht daarbij sterk op anderen te gooien. (..)
Nou, volgens mij speelt Nick wel om de Wolven te vinden - en is er daarbij in blijven een leuke bonus.
De optie dat hij zelf een wolf is heb jij al verworpen?

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”